Vids.

Först å främst, många hann nog inte se videon i mitt förra inlägg, YouTube har tagit bort alla klipp jag kunde hitta som visar bilder från det som hände på VMA, eftersom TV-bolaget ville det. Så om du vill se dom får du googla eller nåt :S

Förutom att jobba så har jag bara läst vidare på Erövraren-serien av Conn Iggulden, är på andra boken "Bågens Mästare". Det har kommit ut 2 böcker på svenska, och ska komma 5. Tror den tredje eller fjärde är ute på engelska... Hur som helst, har därför inte så mycket kul att berätta, men böckerna handlar om Djingis Khan. Älskar historiska romaner, man lär sig ju en massa också. Jag menar, alla har väl hört namnen Julius Caesar och Djingis Khan, men vilka vet egentligen något om deras liv?
Läs böckerna i alla fall tycker jag! Otroligt bra!

Slänger in 2 videos jag såg just på YouTube, riktigt roliga båda 2 =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0