Sopa

Igår var jag så jävla trött! Jag hade köpt biljett för att gå och kolla på inspelningen av parlamentet kl 3, men jag glömde HELT bort det, för jag satt bara och stirrade ut i luften. Kändes riktigt bittert, biljetten kostade ju bara 40 spänn, men tråkigt att missa något så kul! Kanske var bra iofs, vet inte hur kul jag hade haft så slut som jag var, har verkligen jobbat sönder mig själv den här veckan...

På kvällen drog jag in till stan och tog en öl med Maria och hennes kompis Elin, det var mys. Var hemma igen vid typ 12, vilket ändå kändes helt ok för nu fick jag vila ut mig och är relativt pigg.

Ska snart dra och hämta ut mitt nya pass, sen funderar jag på att kanske dra till jobbet (100% OB, gief) eller åka och hälsa på Alexandra som jobbar på Lidingöloppet idag. Ikväll är det lagmiddag+fest för Saints, ska bli askul!

Ha en skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0