Skägg-Alex

Har inte så mycket tid att skriva nu, ska låta morsan klippa mig lite i nacken så att jag inte får hockeyfrilla och sen efter middagen bär det av in till en pub i stan för att kolla på fotbollen.

Ville bara svara på en kommentar från igår!
Svar: Några av mina polare ska dit och jag tänker göra det också, har bara inte köpt någon biljett än! Matchen är Söndag den 4e Oktober 19:30. Den visas iofs på Canal+ också, men man måste ju stötta spelarna :)

Någon som har sett nya msn? Verkar helt ok faktiskt. Jag blev helt extatisk när jag märkte att de har gjort så att mailen öppnas i standard-webbläsaren (firefox) ist för skit-explorer som man inte kan ändra ifrån på den gamla! :D

Ajuste... Har inte orkat raka mig på ett tag så börjar få lite fint hak-skägg, fast jag har så kass skäggväxt så de synns knappt hahaha

Dagens låt: Itchy Daze - Monster (Jag vet att jag tjatar, men den är så förbannat bra och nu när jag börjat dricka en massa av energidrycken Monster så passar den väl extra bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0