SÅ GÖRA VI NÄR VI KROSSA ÖRGRYTE!...

När jag gick ifrån jobbet idag kl 17:00 märkte jag att jag log, jag var på väg till Råsunda och jag sade till mig själv "Idag blir det 3-0". När matchklockan stod på 92:42 och dommaren blåste av matchen så skrattade jag högt, på resultattavlan stod det... 3-0.

Vill bara fortsätta lite att helgonförklara mig själv genom ett citat från i tisdags: "så finns det goda chanser att Elfsborg tappar galet viktiga poäng i toppstriden". Vad blev resultatet i Malmö-Ellos då? Hela 5-0! Varför, å varför tippade jag inte denna omgång!? Borde bli expert-tippare :P

Jag är så trött just nu, men jag är så uppe i varv att jag inte kommer sova på ett tag.

Vill bara säga att JAG ÄLSKAR AIK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0