Mums... Frukost...

Jag och Jonas sov hos Gustav ute i Bromma i natt. Det kändes väldigt överambitiöst att försöka ta sig hem kl 3 på natten, så jag kom inte hem förrän nu. Hur som helst, det blev frukost på 7-11. En brownie och en monster... Bra frukost?

Nu när jag kom hem kom jag på att jag inte kollat mailen på typ 3 veckor.. hehe... man e ju aldrig inne på msn längre liksom så jag glömmer. Hade iaf 44 nya mail. Av dessa var kanske 5 faktiskt intressanta, alltså inte veckobrev eller sånt... Kanske borde ta bort så jag inte får alla sånna hehe.

Idag blir det städa huset, promenad med Maria och bara chilla.

Have a good one!

Kommentarer
Postat av: nyfiken

kan du inte berätta mer om din mejl snälla?

2009-09-13 @ 14:54:45
Postat av: sexy girl93

hej snygging! Är du singel? Kan man få ditt nummer? ;)

2009-09-13 @ 22:57:15
Postat av: Linn

vilka är alla som skriver kommentarer till dej alex?? <3

2009-09-14 @ 23:22:30
URL: http://liinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0