Meesa so solly

Jag vet att jag är en lat jävel som hellre spelar MSröj än tar sig tid att tänka ut nåt kul att blogga om, but don' be hatin' mon! Me velly tiard aftah wohrk.
Nu har jag druckit en Monster och mår bra igen. Börjar tröttna lite på att jobba nu, en hel sommar utan semester börjar ta ut sin rätt på min ork och jag har nog aldrig sett fram emot November så mycket av alla månader så man kan få lite vila. Det var ju faktiskt tänkt att jag skulle vara arbetslös nu!

Så vad har hänt de senaste 2 hektiska veckorna då?
SAINTS åkte ur SM i kvartsfinalen mot Arlanda, jävla skitmatch asså... 28-22, det var 2 mot en hela tiden. Vi mot Arlanda och Zebrorna. Asså en kille på vår sideline som är jävligt insatt i Amerikansk Fotboll här i Sverige bara garvade av förvåning när domarn nästan hittade på egna regler and whatnot i Arlandas fördel :(
Dagen efter var det dags för AIK-Häcken, semi i Svenska Cupen. Som att hjärtat inte påfrestats nog var vi tvugna att vända 1-2 till 3-2 de 2 sista minuterna i förlägningen. Vågade knappt titta när Markus "mr. 100%" Jonsson steg fram till straffpunkten på övertid av förlägningen. Jonsson har förövrigt inte fått förlängt i AIK, tråkigt, men inte helt förvånande. Det verkar omöjligt att han ska kunna missa en straff, men helt ärligt så är han inte den bästa spelaren på plan, oavsett hur mycket man gillar honom. Hoppas bara att ersättaren är bra!

Det var väl det viktigaste. Ikväll blir det antingen träffa Maria eller hänga med grabbarna. Får se.

Ha en trevlig helg, och du! Glöm inte att sänka ett par bira!

Todays viral video:

Kommentarer
Postat av: Fanet

Alex! Jag vet inte om jag nånsin kan förlåta dig för det här. Som kompensation får du uppdatera VARJE dag i fortsättningen för att behålla mig som läsare!

2009-09-12 @ 01:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0