Come here for a quickie

En quickie! Ska hinna me ett tåg som drar snart så hinner inte skriva så mycket.

Igår blev det chillkväll med Henke, Tirre å Jonas å sen sov jag 12 timmar. JÄÄÄÄVLAR vad jag behövde det!

Idag har jag vunnit Allsvenskan och Svenska Cupen med AIK, "w00t" tänker du, men ta det lugnt... Var bara FIFA 09. (Ja, jag är nörd :P)... Aj... märkte precis att jag har skavsår på fingret... Man kanske borde stämma Microsoft...

"So Alex, what is this thing that you are in such a hurry to get to that you can only give me a quickie when I want the full workthrough?" you ask.
Well, Gustav har flyttat ut till Bromma, och har en inflyttningsfest. Och det kan inte bli andra helgen i rad då jag inte konsumerar alkohol! Haha ;)

Aaah... Tjejer asså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0