Borååååååhz

Tjeh!

Ungefär lika mycket struktur här som i min hjärna, så ni får ursäkta en simpel arbetares trötta hjärna.

Var nere på båtklubben och skulle boka en vakttid, då visar det sig att alla tider som är kvar är bokade. Skönt tänker jag men tydligen måste jag då betala en straff-avgift för att min familj inte suttit hamnvakt 2 nätter i år, amen grattis! Kunde inte mina föräldrar sagt det lite tidigare!? FETT KUL å slösa de futtiga hundralappar man tjänar varje dag på jobbet på att betala nån avgift för en båt jag använder kanske 2 ggr per år... Appropå jobbet, fått förlängt till årsskiftet nu. Det som alltså skulle varit 7 veckor från början blir nu närmare 7 månader... Bra pengar men jag hade verkligen börjat se fram emot den där semestern jag skulle få om en månad. Har varit ledig 1 vecka sen jag tog studenten... Börjar bli lite trött som sagt... Kanske får be om semester några veckor i November ändå...

Sitter och väntar på att det ska bli middag, men är inte så hungrig för godiset kostade 2,90 på Superstore, hehe :P Så svårt att få tag på bra lösgodis nu när Willy's bytt leverantör till nån skit som bara har skräpgodis :'( I-landsproblem...

Efter middan ska jag till Jonas och kolla lite på Champions League.

På Söndag ska jag först ner till Göteborg och se Pixbo-AIK i Innebandy, men det är egentligen bara ett mellan-stop innan kvällens underhållning på Borås Arena: Elfsborgs IF - AIK Fotboll. DJÄVLAR, nu vinner vi guldet! AIK är typ det som håller mig motiverad nu asså, det är helt sjukt! Går det bra är jag asglad å förlorar vi är jag typ deprimerad hela nästa dag :P

Får se om det blir lite festande på Fredag också, skulle höras med Alexandra och se vad som händer :)

Dagens låt: Dope - Die Motherfucker Die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0