Internet breakdown

Det här uppehållet är faktiskt inte helt mitt fel! Jag har varit i princip utan internet i en vecka så :p

Snodde en liten lista från Lindas blogg http://liindaa.blogg.se/ i brist på ork att skriva hur sjuk jävla kväll jag hade igår, den var bara sjuk på ett konstigt och inte särskilt roligt sätt att lyssna på.

Namn: Alexander Maxwell Emerson

Födelsedag: 23 April

Hemstad: Stockholm

Ögonfärg: Grönbrun
Hårfärg: Brun (*cry* jag brukade skriva mörkblond men nu har jag blivit så mörkhårig att det går inte längre :()

Stjärntecken: Oxe

Skostorlek: 42

Är dina föräldrar skilda? Yes

Skor i dag: Ett par lätta bruna kängor jag köpte förra vintern

Mål för året: Ha helt OTROLIGT JÄVLA KUL!

Det första du tänker på när du vaknar: Snooooooooooozeee.....

Piercings: Nopes

Tatueringar: Nej, men jag har en plan ;) Kan inte avslöja mer i risk att en viss person läser detta

Namn på barn: Bra fråga du, Solstråle och Blåsippa lär väl vara poppis när man skaffar några om 15 år

Vad vill du bli när du blir gammal?: Rik

Drömjobbet: Astronaut

Favoritmat: Tacos

Sport: Fotboll och amerikansk fotboll

Glass: Chocolate

Godis: Sura colagodisar is the shit

Låt: Itchy Daze - Monster

Helgdag: Den då jag lyckas snooza längst

Årstid: sommar


Senast du...

Skrattade? Riktigt lycklig var jag nog senast förra helgen nere i borås när vi sjöng för gnaget, vilken jävla känsla det var

Grät? Midsommar tror jag

Kollade på film? Igår

Drog ett skämt? Ett bra? Aldrig ;)

Sjöng en sång? Haha, får väl säga nåt om igår ändå då... Vi sjöng jävligt högljutt på stan, och det gillade inte polisen :P


Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? Mörker

Lyssnar du på musik nu? Itchy Daze - Monster... Otippat? Nej

Vad har du på dig? Kläder

Vad är det på din musmatta? Musmatta e överskattat

 

Har du...

Blivit kallad hora? Ja, enligt Tim heter alla hora
Ljugit om din ålder? Näe.... Har dock lyckats säga fel

Bråkat utan anledning? Absolut

 

Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? Man går inte runt på stan och sjunger obscena saker till snuten nykter :)

Rökt? Tror inte det...

Shoppat? Man kan ju tycka det nu när man tjänar pengar, men nähä då ska man helt plötsligt spara!

Skejtat? Nah, I got to crazy skills
Bakat? Nej

Motionerat? Haha nej, börjar bli lite tjock :P

Solat? Jobbar... Fått 2 soldagar på hela året... kul...

Haft sex? *cutwrist*

Pussats med någon? Mjaaaa

Pratat i telefonen mera än i 60min? Nej, jag är man

 

Vem..

Kan du lita på? Karolin och Jonas

Vet allt om dig? Ingen

Längar du efter? Min far


Kommentarer
Postat av: Linda Ekeman (keman)

SNYLTARE :P

2009-10-11 @ 20:34:20
Postat av: Joanna

Pratat i telefonen mera än i 60min? Nej, jag är man.



HAHHAAHHAHAHAH

2009-10-12 @ 11:09:32
Postat av: Alex

:D

2009-10-12 @ 17:47:51
URL: http://emerson.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-01-12 @ 22:41:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0