I can haz haircut?

Yeeeees. Klippte mig idag igen, asnice :D

Lovade ju häromdan att jag skulle recensera Michael Jacksons sista låt, men tyvärr måste Johan Esk hoppa in och förskjuta detta ännu lite till.
Jag berättade ju häromdan om mitt hat för de usla krönikor denna "journalist" skriver, och i sin följande krönika spenderade han det största utrymmet till att berätta om de "bortskämda fjunisar" som inte förstod vilken gud Lars Lagerbäck var. VAR, där har vi ordet ja... Coolt att han har det bästa resultatet för att ta ett och samma landslag till så många mästerskap på följd som möjligt, men hans ledarskap är föråldrat, det behövs något nytt (Läs: Hasse Backe)

Men nu ska jag inte tråka ut er längre.
Michael Jackson var det alltså... Ja... Jag kan ju låta den tråka ut er istället. Man hade ju hoppats att den skulle vara något helt unikt och speciellt, men jag förstår varför den inte kom längre än att vara en demo. Don't get me wrong! Den är helt ok, men den är inte lika bra som hans andra låtar, och ljusår ifrån hans största hits. Kan fortfarande inte hitta den på YouTube, så ni får en annan dagens låt: Michael Jackson - Beat it

Ha det king! Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0