Drömmen om guld

Drömmen om guld, A
Drömmen om guld, I
Drömmen om guld, K
Det är drömmen om AIK

Jag vet inte hur länge, men minst 20 minuter efter matchens slut nere i Borås igår skanderades denna sång från AIKs klacksektion. Ekot från de vrålade bokstäverna A, I, K, fick adrenalinet att pumpa och nu börjar det bli riktigt jävla spännande det här. Den glädje jag kände när jag stod där är svår att beskriva, nej, den går inte att beskriva.
Ikväll spelar Göteborg mot GAIS, och det ska bli otroligt spännande att se hur det går i den matchen.



Kan ju även informera att jag var och såg Surrogates i fredags, och trots att jag är ett stort fan av Bruce Willis var denna film inte alls särskilt bra. Så skippa den, hörru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0