Bra dag

Jag har haft en riktigt bra dag idag! Började med att jag fick 6420 kr från försäkringsbolaget och köpte mig en flygbiljett till USA :D

Sen hade jag bara en skön dag på jobbet, drog och kollade på fotboll och mötte en gammal full göteborgare på vägen hem som började kaxa för att vi var aikare, det var så jäkla kul att bara garva åt honom och förnedra honom totalt. Killen såg ut som en jävla fisk.

Imorn blir det högskoleprov för hela slanten. Allt står och faller med ord-delen egentligen. Förra gången fick jag 1,4 och då hade jag bara 18/40 på orden, så kan jag slänga in 30/40 eller nåt sånt så borde jag få 1,7 iaf.

Vill tipsa om dom här grabbarna: Clip Critics heter dom, och gör tyvärr inte videos så ofta längre, men de är fortfarande roliga :)

Kommentarer
Postat av: -henke

Du ser ju för fan ut smo en fet hora med koögon

2010-01-20 @ 16:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0