BIG news!

Hey world!

Livet rullar på som vanligt, men jag har en stor nyhet! Simon har fixat jobb här uppe i sthlm och kommer därför flytta upp hit. Vi har bestämt oss för att leta upp en 2a som vi kan dela på! Jag ska flytta hemifrån!

Det kommer att bli asnice, för eftersom man är 2 så blir det lite billigare med hyra + att man har nån man känner i närheten, annars skulle jag typ bara träffa folk jag känner på helgerna :P

Så det var det, har tyvärr inget kul alls att snacka om, och jag måste plugga lite ord inför högskoleprovet på lördag.

Sten på

Kommentarer
Postat av: Joanna

Gah tagga! Grymmaste idén och flytta ihop ju. Jag och Maria lär ju hälsa på dååååååååå.. om vi får? :)

2009-10-24 @ 16:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0