When you see my face, hope it gives you hell

Va på utbildning igår för att bli Com Hem-säljare och blev rätt motiverad faktiskt, verkar som att man kan tjäna mkt mer pengar än jag trodde.


Har tänkt på en grej, jag tror att jag är en person som håller mina känslor inuti mig väldigt mycket, och det är endast via musik jag släpper loss dem. Så:

Dagens låt: The All-American Rejects - Gives You Hell
Tror de flesta av oss har en person den här låten passar väldigt bra till va?


When you see my face, hope it gives you hell, hope it gives you hell!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Är sångaren singel? Skulle inte banga. Tror till och med att jag skulle offra ett finger för en natt med honom. Mums!

2009-05-22 @ 18:46:03
Postat av: Linda Ekeman

Joanna ledsen att jag måste säga detta till dig , men han e tillsammans med mig! galet snygg!!

2009-05-23 @ 17:19:50
URL: http://liindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0