Lunchrast

Har lite extra lunchrast idag. Var sjuk igår å mår fortfarande inte riktigt bra, e mest i skolan för att mamma körde iväg mig hit :P Så då tänkte jag att jag skulle skriva lite som en ursäkt att inte plugga hehe.

Uppmanar ALLA att komma och kolla på Saints första riktiga match, nu på söndag i Bergshamra mot STU Bulls. Det är ett riktigt hatmöte på G, eftersom STU vägrade släppa några spelare till oss så nu är det krig! Har du sett Amerikansk Fotboll förut är det bara att komma förbi och se några av de bästa U19 spelarna i Europa visa hur spelet ska spelas och har du aldrig sett Amerikansk Fotboll så är detta det perfekta läget att bli kär i en ny sport. Det kommer vara sjukt drag på läktaren med över 100 lidingösupportrar anmälda på facebook med 5 dagar kvar till match.

Fick tillbaka resultatet på svenska nationella. Hade 9/10 på muntliga delen och 10/10 på skrivdelen, vilket gav ett totalt på 9,6/10 enligt deras sätt att räkna (skrivdelen var mer värd). Så det var riktigt nice. Tycker det är lite intressant att jag är rätt bra på att skriva (man får väl säga att man är bra om man får MVG på varenda uppsats?), men på högskoleprovet fick jag rätt dåligt på både läsförståelse och ord. Kanske jag ska nämna att jag fick 1.4 på högskoleprovet också. Det sägs ju att man höjer sig 0,3 från första till andra gången och stämmer det ser det ju riktigt bra ut. Då kan jag komma in på i princip vad jag vill nästa år.

Dagens låt: Metallica - One (såhär dagen efter konsert, som jag ju tyvärr inte fick någon biljett till)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0