18 dagar, 18 timmar, 53 minuter, 53 sekunder

Ååååh va jag är taggad!

Ikväll är det skiva. Henke Ekholmer har bjudit dit mig å grabbarna, han går ju borta i solna så vi kommer inte känna nån förutom honom, men det kommer bli stört kul ändå. Dra några bira och kolla på fotboll innan och sen iväg till skivan å festa loss! Men först ska det bli födelsedagsmidda, madre fyller år så tårta får man också ;)

Sen imorn är det derby på Råsunda. Jag tippar 3-1 till Gnaget, ska bli sjukt skönt att gå in i ett derby som favoriter! Måste fortf. köpa biljett dock. Någon som vill hänga med in till stan och fixa det imorn?

Vad händer mer i veckan då? Skiva igen på Onsdag först å främst, Elise å Essis skiva men de e ju många man känner som ska dit så de kommer bli askul. Måste komma på vad jag ska ha på mig bara, tusen och en natt är temat. Kanske terrorist? :P

Sist men inte minst har vi rubriken till dagens inlägg. Det är hur långt det är kvar till studenten! BOOYAH!

Dagens låt: The Killers - When You Were Young     TAGGAAAAAA (låten börjar efter en minut, så hoppa fram lite)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0