Vårväder? Kanske?

Stod på Ropsten och väntade på tåget tidigare idag för jag hade varit inne på Sophiahemmet idag igen (insåg att jag kommer vara där 3 dagar i rad XD man känner sig ju jäääättefrisk). Iaf, märkte hur fint väder de va ute, inte ett moln på himlen mitt i Mars brukar väl tyda på att de snart blir varmt? Jag hoppas det iaf :D

Något annat jag märkte när jag stod på Ropsten var en person med, för att vara lite snäll, Downs Syndrom. Fast jag kanske inte borde vara så snäll och kalla det nåt annat, mindre snällt, för den här snubben verkade inte va särskilt snäll. Han höll typ för dörren när en tjej skulle gå igenom så hon fastnade, va iofs rätt kul... men ändå :P Hursomhelst, det jag ville komma till va att den här killen tryckte med halvöppen mun ansiktet mot glasrutan... Fan va kul de såg ut, började typ garva... börjar typ garva bara av å tänka på det. Min fråga är: Gör det mig till en dålig person? Och tycker du att det är rätt att inte föda ett barn om man vet att det sannolikt kommer födas med en genetisk sjuktdom?

Shit asså... Började skriva det här inlägget typ kl 5, nu är klockan 3 på natten, och jag kom just hem från skivan, hehe.
Skivan va ASKUL! De va Sophie å Ellinor å massa tjejer som hade den. Temat va saker som slutar på -ist, jag va cyklist, me tajta cyklarbyxor å tävlingströja å allt! Som sagt, tyckte det var mycket roligt att festa me alla på en Tisdag ;)
Att hoppa runt på dansgolvet med ett nyopererat knä vet jag inte hur bra det är bara, får se hur de mår imorn...

Appropå imorn borde jag nog gå å lägga mig nu.

Måste slänga in dagens låt bara, som sagt brukar låtvalen symbolisera hur jag mår just nu, men dagens gör verkligen inte det.
Men som den ateist/agnostiker jag är så kan det bli lite tråkigt att inte ha något att tro på. Jag vill därför tro att det finns något slags öde eller liknande, och idag har "dagens låt" spelats upp helt random 5 ggr i min iPod, även fast jag inte är på det humöret, men jag antar att den symboliserar något annat just nu isf.
Thåström - Fan Fan Fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0