Nöjd

Idag har jag varit glad, just nu är jag iofs ganska trött, men under dagen har jag mest varit glad bara.
Började ju med sovmorgon fram till lunch och sen drog jag till doktorn för å få en spruta så jag hade bara en lektion, men har ju pluggat fysik hela dagen ändå så e tröttare än vanligt. Jag tror att jag ser väldigt rolig ut när jag är glad, för jag lyssnar ofta på skön, rätt rockig musik och spelar luftgitarr lr nåt å hänger med i musiken, but I love it so I don't care ;) Att sitta still när man lyssnar på musik å e glad går ju inte, och om nån skulle döma mig för att jag är glad så e de deras problem imo :D

Bara en liten sidenote... FAN VA FYSIK ÄR TRÅKIGT! Jag dör typ, hatar de här vi har nu me ellära å sånt, de e så abstrakt jag kan inte se det framför mig och då är det jättesvårt för mig att plugga in.

Jag hade någon dagens låt idag... Vilken va det... Oh just det! En RIKTIG klassiker!

Eagle Eye Cherry - Save Tonight


YouTube har typ börjat skydda alla musikvideos så man inte kan "embedda" dom, tycker jag e lite dumt men aja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0