Mode

Det sägs ju att stil är inte vad andra tycker är stil utan vad man själv tycker är stil. Och visst ska man klä sig i vad man trivs, men man vill ju se bra ut för andra också. Annars hade jag sagt att min stil var att gå runt oduschad i mjukbyxor och hoodie. Men då måste man veta vad som är snyggt just nu, vad som är mode, och det är jättesvårt att veta som kille. Hade herrmode varit större och mer lättåtkomligt  hade jag säkert varit en modenörd :P Som det är nu finns det dock typ inga bloggar alls och och det finns bara ett fåtal tidningar, men om det står något någonstans om herrmode så står de om nån rock som kostar 10995 kr. Sure, det är väl mest för inspiration men jag, som de flesta män, ser inte mycket skillnad på rock och rock. Det behövs verkligen fler källor för oss "vanliga" killar som vill klä oss snyggt, inte bara information utan även affärer. Det är som ett avsnitt av The Simpsons, där Marge tröttnar på alla moderna gym och startar ett vanligt gym för vanliga kvinnor. Det är något sånt vi behöver, en modekälla för oss vanliga män.

Appropå gym borde jag träna lite mer tror jag :P Sen jag opererades har jag nästan inte tränat alls, å gått upp 2 kg XD. Men jag kan liksom inte köra ordentligt, för jag vet inte vad jag får göra. Har fortfarande inte fått komma till sjukgymnasten, men ringde dom idag iaf.

Nä, nu blir de till att göra lite flash-film, har massa plugg.

Dagens låt: Slipknot - Duality, sjukt cool video

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0