Livet är allt härligt!

Om någon för ett år sedan hade berättat för mig allt som hänt och hur mitt liv skulle se ut idag hade jag nog inte trott på det. Imte för att det hade varit svårt att tro på utan för att det hänt så otroligt mycket det här senaste året, både bra och dåliga saker. Men det viktigaste och det jag är mest stolt över är att jag har lyckats vara stark nog att ta mig igenom de dåliga sakerna och idag sitter här glad. Nästa år kommer nog medföra ännu mer överraskningar, jag har ingen aning vad jag kommer göra efter studenten men jag kan tänka mig att det närmsta året kommer bli det mest händelserika i mitt liv, och inte bara fram tills nu utan HELA mitt liv.
Så därför har jag en fråga till dig som läser detta: "Vad kommer hända det närmaste året i mitt liv?" :) roliga å kreativa svar uppskattas

Appropå studenten så fick jag min mössa idag! :D:D:D Det känns så härligt! Varje sån här liten sak gör att det känns som att man snart är där. Alla vuxna säger att man ska njuta nu medans man kan, men jag kan inte vänta tills jag är fri från skolan, även om det betyder sitta i kassan på Willy's så är det en välbehövlig ändring i mitt liv efter 12 år, två tredjedelar av mitt liv!

Dagens låt: The Ataris - Boys of Summer (de börjar ju bli varmt nu :D)

Kommentarer
Postat av: LINN

jag tror du kommer jobba och resa till USA och träffa din fader & bli tsm med Jessica Alba :). Sedan kommer du komma in på Harvard och bli mångbiljonär. & sedan kommer du dumpa Jessica Alba för att hon är för ful för dig och sen kommer du gifta dig med en tjej som just idag inte är född än. <3

2009-03-31 @ 21:38:41
Postat av: LINN

älskar låten btw <3

2009-03-31 @ 21:40:32
Postat av: Alex

Du tror att jag kommer gifta mig med en tjej som inte e född än inom de närmsta året? Vet inte om hennes föräldrar skulle gå me på de :Q

2009-04-01 @ 11:34:00
URL: http://emerson.blogg.se/
Postat av: Alex

Jättebra svar annars :D

2009-04-01 @ 11:34:17
URL: http://emerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0