Gaaah!

Åååh jag kan inte tänka klart typ! Det känns som att det är något som springer runt i huvudet på mig så att jag inte kan tänka.
Jag borde egentligen skriva mitt Svenskaföredrag och dess PM, men jag hittar ingen inspiration och vet inte vad jag ska skriva :( Blir galen!
Jag sov aldeles för länge idag också. Visst, de va asskönt å till slut få vila när man inte hunnit göra de sen man kom hem från Irland, men jag missade massa tid jag skulle velat använda till annat, som att dra till gymmet eller skriva det här jävla talet. Det värsta e att jag känner aldrig så, men som sagt, nånting är konstigt i mitt huvud idag! Jag ska nog ta en liten paus och starta om helt.

Hoppas du har en bra dag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0