De gick bra =D

Jepp, nu va de gjort :D

Det dom gjorde var typ att skära upp två små hål i knät och sen skar dom bort blodkärlen som hade vuxit fel. Dom hittade också att jag tydligen hade en broskskada också, men de ska inte va någon fara.
Nu känns det iaf jättebra. Knät e ju lite stelt å jag e lite sådär halv-yr för att jag varit sövd, men knät gör inte ont alls och jag har inte ens tagit någon citodon lr nåt.

På fredag har jag fysikprov, och jag har ingen koll alls, måste alltså plugga in 100 sidor på 3 dagar, hade tänkt plugga både i helgen och idag, men i helgen va jag för sjuk å idag har jag varit för yr och så... Menmen... jag får jobba så bra jag kan dom närmaste dagarna å hoppas på G, de borde räcka eftersom jag fick MVG på förra. Om jag då får MVG på slutprovet klarar jag nog MVG.

Typ fastnat helt i Rise Against just nu, inget förutom de 35 låtar jag har av dem spelas på iPoden just nu.
Så dagens låt måste ju vara Rise Against - Paper Wings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0