Amen kul...

Mycket sägs ju kunna ge cancer numera, hörde just en till grej på radion som dom tydligen kommit fram till kan ge cancer... oralsex... kul... ;) Kan va värt å leva på gränsen ibland lr vad?

Borde egentligen plugga fysik nu, men jag pallar verkligen inte. Jag gör provet imorn å hoppas på G så får vi se hur de går, jag får inte in mer nu ändå.

Ska istället sätta mig och lägga till lite bilder i mitt "väggen-album" på datorn, ska nån dag bäställa dom bilderna å så ska dom åka upp på en del av väggen som stått tom typ ett halvår nu i väntan på dom där bilderna.

Orkar nog inte skriva nåt mer nu, men måste avsluta med ett skönt jävla citat från en gång när jag va ute som borde åkt upp här för länge sen, men glömt bort.

"Jag blev överrumplad av massuppfittning"


Tjoflöjt!


(massuppfittning-missuppfattning) för dig som inte förstod, jääävlar va kul de va när man va packad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0