Snart e de fredagsmyyyys



Ja, eller ikväll blir det iofs fotboll och sen fest men ändå :P Är ledig idag för första gången under veckan så jag ska njuta njuta och har bara chillat i solen hela dagen idag.

Träffade en "gubbe" som var nånstans mellan 60-70 igår på Lidingöbanan hem. Jag satt och lyssnade på chillmusik för jag hade jobbat 13 timmar så han började fråga mig vad jag lyssnade på och så för han ville hålla sig au jour med dagens musik. Sen kom Lindas syster Malin och satte sig bredvid mig så satt vi alla 3 och diskuterade ny och gammal musik, han fick t.o.m. våra mailadresser så vi kunde byta musik med varandra :D Det är så härligt att träffa på sånna här människor, för vi svenskar är vanligtvis så tillbakadragna, medans man i andra länder kan prata med nån främling på bussen, vilket jag tycker är superhärligt.

Nu måste jag göra mig i ordning och dra iväg till Henke så vi hinner lira lite FIFA innan Sverige-England :D

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0