2

The prodigal blogger returns!

Bara en liten grej innan jag börjar rensa hjärnan på vad som händer atm: Min mobil har börjat fucka sig, så om jag inte svarar lr nåt, testa ring hem :)

Har bara slappat hela veckan, de kändes som att jag skulle ha jättemkt att göra så har tagit varenda litet tillfälle att vila. Men det har nästan inte hänt nånting :P Tror de vänder nu dock. Ikväll är det matchfilm och klassfest och sen imorn förberedelse för och mottagning. Sen är det studenten, nationaldagen pregame inför Söndagen och Sverige-Danmark och nu är vi bara framme i Lördagen. På Söndag möter vi då SMM, och av någon anledning är alltid nästa match den svåraste enligt coacherna. Men det känns bra, vi ligger på 2a plats, med ett mindre i målskillnad än STU, så det gäller i princip att vi spöar SMM eller förlorar med mindre än vad STU förlorar mot när de möter Tyresö. Tror jag iaf... Hur som helst, de 2 bästa går vidare och det måste vi göra!

Rensade skåpet för sista gången någonsin idag, HELT underbart! 2 dagar kvar nu. Tyvärr ska det ju bli 10 grader och regn, dåligt väder för första gången på 5 år lr nåt sånt, men jag hoppas på ett mirakel. Så länge det inte regnar är jag glad iaf.

Appropå flaket så va vi å köpte lite öl häromdagen, och då får man se vackra bilder som denna :D


Nu kom Linn hit så jag ska va lite social... Pussigull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0