Parry Hotter

Såg den första Harry Potter-filmen när jag var liten och den hade premiär, jag hade såklart läst boken innan och tyckte filmen var skit så jag struntade i att se dom efterföljande filmerna. Men i brist på icke sedda filmer i mitt arkiv så bestämde jag mig för att kolla på dem, se om de andra kanske var bättre. Dom kan ju aldrig bli lika bra som böckerna! Såg de första 4 och var inte alls extatisk, 4 var ok... men inte mer. Sen kom 5an, The Order of the Phoenix, vilket jag trodde skulle bli ytterligare 2h30min bara sitta där och vänta på att filmen ska ta slut så man iaf har det avklarat, men icke! Jag gillade den faktiskt! ÄNTLIGEN hade skaparna fattat att man vill se lite magi-fighter, slutscenerna där på ministeriet e riktigt snyggt gjorda!
Nu ser jag fram emot Halvblodsprinsen, måste gå och se den någon dag nu. Bara jag får in lite pengar, inte fått min Juni-lön än så jag är luspank efter Gotland XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0