Parry Hotter 6

Jarråååå va å såg Half Blood Prince igår, gillade den starkt. Det var ingen sån här "OH MY FUCKING GOD THAT WAS AWSOME!"-film, men den får ändå 4/5 av mig. Jag gillar att dom gör filmerna mindre "barnvänliga" om man ser till actioninnehållet för varje film, och jag hoppas att dom gör den sista filmen ännu mer för en vuxen publik, de blir så mkt bättre då.

Nu sitter jag hemma hos Linn, å vi har just käkat middag. Hon å Linda ska ut ikväll, men jag bangar för jag ska upp halv 7 imorn! YES!

Dagens låt: Apocalyptica ft. HIM ft. The Rasmus - Bittersweet  De enda bra banden som Finland producerat (NEJ jag räknar fan inte Lordi!!!) gjorde för länge sen en grej tillsammans. Edit: Jag glömde så klart det bästa Finland producerat: Evanescence, men eftersom de har en svensk sångerska räknar jag inte dom :P



Löning på Fredag, då ska vi festa like there's no tomorrow!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0