Superladdningen som sket sig

Har varit orolig, nervös å lite rädd om jag ska va helt ärlig för idag. Idag var dagen då jag skulle få sprutor i knäna, men icke! Så jag har laddat och i princip inte kunnat tänka på något annat dom senaste 48 timmarna, för inget.
Jag gick dit, dom gjorde ultraljud igen och sen fick jag en tid hos magnetröntgen och ska tydligen operera höger knä inom en månad :S On the bright side så ville jag hellre opereras, och operation inom en månad tar jag hellre än sprutor idag.

Så skolan har börjat igen... Och jag är redan trött på de, hell, jag var trött INNAN skolan började! Vill bara ta studenten nu så jag kan jobba mina timmar sen och inte behöva tänka på det något mer sen... Skolan nu är ju för fan ett jobb 24/7!

Dagens låt: Patrick Park - Something Pretty


Hope you're good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0