I solemnly swear...

Att komma hem från skolan och vara så kall att man inte känner kallvatten är ju skitkul... Men nu när man får i sig lite tortellini känns de iaf lite bättre :P

Idag finns det mycket att berätta! Den viktigaste saken är såklart att Barack Obama snart ska svvära eden för att bli USAs president! Kl 15.00 svensk tid börjar ceremonin men det är först kl 17.56 han kommer svära eden. TV4 sänder direkt mellan kl 17.30-18.25, då ska jag kolla :)

(Den här postern görs bara i limited edition, å säljs på Ebay för 700 dollar(!))

Nästa sak är att jag i Lördags spelade första träningen i det nya Amerikansk Fotbollslaget här på Lidingö: Lidingö Saints www.lidingosaints.se
Jag hoppas att jag får spela, jag tycker att jag borde få det, det enda "problemet" är ju att jag ska operera knäna, vilket gör att jag kommer vara borta från spel i nästan 3 månader och då vet jag inte om jag blir uttagen :( Vi får se...

Hmm... de va nåt mer men de kommer jag inte på nu :P

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, jag älskar att du är så insatt i presidentvalet o allt <3

2009-01-20 @ 21:22:54
Postat av: Alex

De e klart! Får man rösta så får man :D



De här valet påverkar dig och mig här i lilla Sverige så mkt mer än du kan ana!

2009-01-20 @ 22:00:21
Postat av: Amanda

Jaaa, men sånt tänker inte jag på förstår du XD

2009-01-23 @ 17:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0