Ännu en dag

Idag har jag varit inne i stan med Amanda, fick för några dagar sen ett infall att min nya grön-svarta skjorta skulle va skitsnygg med en väst, men den jag testade fick mig å tappa hoppet totalt, de e inte jag bara liksom :P
På vägen hem hookade Ari upp, han skulle hänga med Amanda å passa småungar... De va intressant... De e väl bästa sättet att beskriva det...

Sen träffade jag Linn, som jag knappt träffat på hela lovet, hon kom hem från Marocko igår. Vi snackade jättemkt å drack te, de va mys.

Snart börjar skolan igen, och jag har inte gjort min svenska-uppgift... Jag borde verkligen göra den men jag viiiill inteeeee! :(

Den riktiga anledningen dock till att jag skriver det här inlägget är för att tipsa om en låt :P

Shinedown - 45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0