Wilkommen zum fussball!

Gårkvällen va skitkul, när alla väl kommit dit så började vi lira poker och höll på i nästan 3 timmar. Jag kom 2a, vilket innebar att jag iaf inte förlorade några pengar, men på slutet var det helt enkelt omöjligt att spöa Tim. Han hade typ 20 ggr så mkt marker efter att Freddan slösat bort allt sitt på honom, medans jag bara foldade bort cp-dåliga kort.
Efter det lirade vi lite NHL och Fifa på Henkes PS3. Ja å Tirre ägde sönder som Man-United!

Så vad har hänt idag då? Hade tänkt gå upp kl 10 å va lite duktig, men de va så stöööört skönt i sängen så lyckades ligga kvar till 12:30 :D
Sen drog jag in till stan, det var en mässa i Kulturhuset med arbetsgivare som sökte personal. Fick lite lappar och ska gå in på internet och ladda upp CVn och sånt. Me needs moneh!
På något skumt sätt lyckades jag sen träffa Karolin på T-centralen när jag väntade på tåget, va nice me lite sällskap.
Hur som helst drog jag vidare direkt till träningen sen, så jag har typ inte varit hemma någonting idag.
Träningen va verkligen stört rolig! Det går inte att beskriva hur kul jag tycker det är att spela amerikansk fotboll, går typ runt och skrattar! :D Och det är så skönt att knäna höll också, åh vad jag älskar fotboll!!!!!

Nu är jag typ definitionen av mys, dragit fåtöljen till datorn och bara sitter och njuter av att vara helt slut.

Dagens låt är ännu en låt jag helt glömt bort som jag älskade förut.
Papa Roach - Scars

Kommentarer
Postat av: linn

hihi.

2009-02-08 @ 12:56:01
Postat av: Linda Ekeman

hahaha "Nu är jag typ definitionen av mys, dragit fåtöljen till datorn och bara sitter och njuter av att vara helt slut." KLOCKRENT! du vi måste ta och kolla på den där filmen snart! För jag vill verkligen se den ! TIHI ... hoppas allt är bra annars ! Kramar

2009-02-10 @ 10:06:14
URL: http://liindaa.blogg.se/
Postat av: Linda Ekeman

P.s Låtan är snuskit bra ! d.s

2009-02-10 @ 10:06:33
URL: http://liindaa.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja de får vi verkligen göra, nu i helgen kanske? Ringer dig sen.

2009-02-13 @ 13:41:58
URL: http://emerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0