Todays lunch - Brought to you by: Telia

... Japp... så kommer det nog låta snart när man går in i matsalen. Nu har nämligen Hersby börjat med reklam i matsalen, antagligen för att finansiera det eller något sånt... Det är nån hemsida som har något med bio att göra som satt upp massa posters för bl.a. filmen Kenny Begins.
Dom har även gömt lite lappar man kan lämna in till mattanterna för ett nyckelband!!! oh my god ge mig!... nä, men hittade en sån där lapp på min talrik, men tyckte att de va för långt till en mattant, inte riktigt värt att ens ställa sig upp för ett nyckelband.

I övrigt är jag ganska stolt över mig själv för att jag faktiskt orkade pallra mig iväg till skolan idag, har mer eller mindre varit sjuk i 2 veckor, och igår och förrgår var det riktigt dåligt, idag har jag mest bara ont i haalsen å huvudet. Var dock alltså tvungen att dra till skolan idag ändå, men nej, inte för kunskap eller nåt sånt där töntigt (ligger typ i fas i allt utom fysik ändå). Jag var tvungen att dra till skolan för att min mentor har varnat mig att jag kan komma att få en varning om indraget studiebidrag... kul...

 Kan nån berätta för mig när fettisdagen är? Känns som att de e konstigt att dom REDAN har börjat sälja semlor, dom brukar börja tidigt, men damn... Säljs det julgranar snart eller?

Slutligen måste jag vädra lite om hur tröga vissa människor är. Det kommer en buss samma tid varje morgon som det står "Skolbuss - Endast till Hersby" på. VARJE morgon går folk som ska gå av före eller efter Hersby, och varje morgon försöker folk gå på bussen vid Hersby, och då står det t.o.m. "EJ I TRAFIK" i stora bokstäver. JAG FÖRSTÅR INTE!!! Hur fan kan folk ha så dålig uppfattningsförmåga att dom inte märker att det står fel sak på bussen, att det bara är skolelever på bussen och att ingen annan på hållplatsen försöker gå på!? JAG FÖRSTÅR VERKLIGEN INTE! Någon skulle säkert kunna åka förbi i en bil och plocka upp folk som tror att det är bussen. Och hade det inte förstört för mig så hade jag väl bara stört mig lite på det, men nu är det så att bussen måste stanna flera gånger extra bara för att folk inte förstått att den bara går till Hersby. Och när busschauffören stannar 2 stationer innan Hersby för att plocka upp folk är det nästan ännu värre, då är det han som inte förstår att om man bor 500 meter från skolan tar man fan inte bussen! JESUS CHRIST! Ibland är man glad att man går natur...

Nu måste jag sluta, annars kommer min Multimedialärare fatta att jag inte gör det jag ska ocks lacka :P

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0