Fan va kul då...

Blev riktigt deppig nu i eftermiddag. Jag ska ju till Irland med skolan vecka 11, och så kom jag på att de e då Linn fyller år... Har sett fram emot de jättemkt å nu e jag borta den veckan, fan också! Lyckades även till slut få en tid för operation, vilken vecka tror du? Vecka 11 såklart, så då fick jag skjuta upp den också...

Imorn har jag programmeringsprov å på torsdag har jag en stor redovisning,,, men jag ORKAR verkligen inte plugga just nu :(

Ska kolla på nån film eller nåt nu tror jag bara så man kan tänka på nåt annat... Att en så kul sak som en studieresa kan förstöra så mkt, shit asså!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var glad...livet leker. Desutom, vi kan gå ut på krogen tsm då du kommer hem från Irland.. Jiipppii!!

2009-02-17 @ 22:10:54
Postat av: Anonym

förra medelandet var från LINNN!!

2009-02-17 @ 22:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0