ajusteja... bloggen ;)

Har tänkt skriva i typ 5 dagar nu men på nåt sätt alltid lyckats glömma bort de. Närminne som en guldfisk asså, verkligen. Jag öppnar ett internetfönster å så ser man nåt på Face (startsidan, nörd?) å bara, "ooh... de där kanske man ska kolla på". Då glömmer man genast bort bloggen.

Har väldigt gärna velat blogga dock, har nämligen en fråga som jag skulle vilja att ALLA som läser detta svarar på, skulle va gulligt!
När jag va inne i stan me Linn förra veckan hittade jag en väst på JC som jag för allt i världen inte kan bestämma mig om jag ska köpa eller inte! Jag tycker den e snygg, men vet inte hur mkt "estet" jag är å vill veta vad du tycker! Ska jag köpa den lr inte?
   
(Hade tyvärr inte med mig kameran så de fick bli mobilen å då blir kvalitén som den blir...)

Så vad tycker du!? Jag vill höra alla åsikter, gogo! :D

Lirade lite touch-football efter skolan idag, riktigt kul. Å imorn blir de mini-camp på Bosön. Tändning!

Vad ska man slänga in för dagens låt då? Chilla en sekund så plockar jag upp iTunes å hittar nåt fint... Eller förresten, jag har det!
Dagens låt: Papa Roach - Forever


Ännu en fin låt av Papa Roach

Nu ska jag snart träffa Maria, ciao!

Oh... btw... Om du vill veta hur klippningen förra veckan blev kan du kolla på bilderna däruppe, de e inte tillfixat lr nåt iofs, men längdmässigt iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Micka

Sv: Haha ja de är ju en timmar eller mer avsnitten ;D men två eller tre avsnitt på raken funkar ;)

2009-02-13 @ 15:41:30
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Linda Ekeman

Tjena hejsan :)

Självklart tycker jag att du ska köpa den , den var skit snygg, men det sa jag redan i lördags! men sen kanske det beror åpå hur mycket den kostar också .-... kostar den upp mot 500 KÖP DEN men runt 800 - och över så kan du hitta nått liknande för lite mindre pengar .. do you understand me ?

Pussar!

2009-02-17 @ 09:31:01
URL: http://liindaa.blogg.se/
Postat av: amanda

tycker den va snygg :) den ser lite ledig ut, alltså inte jäääätte uppklädd som vissa ser ut

2009-02-18 @ 22:51:53
Postat av: Alex

Jo, de va väl de som va tanken :)

2009-02-19 @ 00:00:47
URL: http://emerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0