Ta hand om sig

Har bestämt mig för att börja ta lite bättre hand om min kropp, och det första steget är att klippa sig kort igen, har velat det så länge nu! Så här har ni:
    Vad tycker du?


Nån undrade vad jag jobbar med. Well... Jag skulle vilja säga att det var något jättegraciöst, men det är det inte :P
Avdelningen av Länsförsäkringar jag jobbar på heter dokumentteknik. Det vi gör är att skanna in papper så att man får digitala versioner av alla dokument. Min dag går ut på att jag kl 2 hämtar dokument från handläggarna och sen går jag igenom och preparerar dem för skanningen, dvs tar bort alla gem och häftstift, skriver ut försättsblad för varje skada och sen sorterar jag dem efter dokumenttyp, t.ex. faktura, och betalningsunderlag. Sen skickar jag bort dom till viktor som skannar in dom och när han har gjort det kan jag verifiera dokumenten, alltså säga till datorn vilka dokument som är fakturor osv.
Det är i princip det jag gör för 16000 kr :P


Dagens låt: Plan Three - Still Broken jag kan inte få ut den ur huvudet! Den är så bra!

Kommentarer
Postat av: Nyfiknare

Hej alex! Jag tycker din blogg är jättespännande. Det enda negativa är att du uppdaterar så sällan :( skriv jättegärna lite oftare, spelar inte så stor roll om vad för nåt :) /en trogen läsare

2009-08-08 @ 18:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0