Musik...

Har börjat tröttna på all musik jag har! Både på Spotify och iPoden. Detta suger då jag älskar musik! Så nu behöver jag din hjälp!

Posta gärna en kommentar om lite skön musik jag borde kolla upp, för som det ser ut nu kan jag alla låtar aldeles för bra och klickar bara "next" efter 2 min. Av denna anledning blir det heller ingen dagens låt idag ;P

Om någon är i Stockholm på Söndag råder jag er att komma till Kärrtorps IP kl 3, då spelar vi match mot Stockholm Mean Machines. En OTROLIGT viktig match! Kommer bli riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: Jay-J

mannen xzibit e tung

typ concentrate de e the shit

2009-08-21 @ 00:09:01
Postat av: Alex

Tack! I'll check it out!

2009-08-23 @ 23:58:10
URL: http://emerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0