Jag är alltid som sjukast på morgonen :Q

Hur kan det komma sig? Jag vaknar och mår piss, sen sover jag till lunch, mår lite bättre. Och när kvällen kommer så mår jag nästan tipp-topp :S

Blev hemma sjuk från jobbet idag igen, vilket faktiskt är rätt jobbigt eftersom man gärna vill visa sig duktig såhär på slutet så att man kanske kan få lite mer jobb senare... Aja, det är som det är. Träningen ikväll kan jag ju inte heller vara med på, så det blir till att stå vid sidan och hejja på grabbarna så att de är taggade inför lördag.

Har en timme över nu som jag tänkte spendera med Stäppens Krigare av Conn Iggulden. Det är första boken i en serie som är baserad på Djingis Khans liv. Om nån inte vet det så är Djingish Khan historiens störste erövrare ;)
Conn Iggulden har även skrivit en 4 böcker lång serie om Julius Caesar, som börjar med boken Roms Portar. Sugen på lite bra läsning? Läs dessa böcker! Helt otroligt bra! Jag har typ inte läst en bok på 2 år av någon anledning. Men nu är jag på g igen :)

Harre!

Kommentarer
Postat av: frisk

SJUUUUUKT

2009-08-29 @ 01:44:40
Postat av: Heja

Ryck upp dig alex. Jag håller på dig

2009-08-31 @ 13:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0