Snart mösspåtagning!

Vet att jag inte har skrivit nåt på ett tag men jag har inte velat helt enkelt :P men tack till er tappra själar som kollar in då och då iaf ;)

Häromdan sökte jag till universitetet å på torsdag om 2 veckor e de mösspåtagning... De e fan inte långt kvar nu!

Fick en extra liten sovmorgon imorse för jag skulle in till sjukgymnasten, tyvärr blev jag bara tröttare av å sova längre å de hela slutade med att jag skippade frukosten (vilket jag ALDRIG gör) för att jag inte hann. Sen va de tydligen någon sjukgymnast som va sjuk så min sjukgymnast va tvungen å ta hand om en annan snubbe samtidigt så de hela tog lite längre tid, but I don't mind.
Efter det drog ja å klippte mig, fick en MYCKET bättre frisör denna gång än förra, honom vill jag ha igen. Blev mäkta nöjd, nu gäller de bara å kunna fixa till håret som han gjorde som vanligt XD.

Igår va första träningen på Saints hemmaplan, agaplanen. Oh helvete vad det var kallt, å jag hade jacka å grejer på mig. Nu gäller de bara att jag ska få tag på min läkare, hon lyckas ju vara borta 90% av dagarna, väntar å väntar till den 22a när hon ska va tillbaka så tänker jag kräva att få operera det andra knät. Det är en riktigt hög form av självtortyr att kolla på när laget spelar, man vill bara vara med.

Slänger upp 2 bilder, ena hade jag tänkt lägga upp tidigare för att jag är så glad att de e student snart å den andra visar typ min nya frisyr.
   

Lyssnat på Rise Against hela dagen så dagens låt är Rise Against - The Strenght To Go On

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0