Kullersten är bättre än ingen sten

Va inne i stan igår me brädan, fan va härligt de e! Skiter i att de e kullersten å väg plattor så de inte rullar på helt fritt, de e så jävla skönt å komma ut å bara glida runt bland alla människor. Om de e nån som har en kort bräda kan ja tipsa om att de va otippat kul att rulla runt på rätt foltäta områden som kungsgatan, blir som ett levande slalom ;)

Fick till slut komma till sjukgymnasten imorse, å har fått massa nya övningar nu. Vill bara bli klar me de här så man kan lira lite Football också!

Sen har jag fått tag på ett flak som vi förhoppningsvis ska kunna boka. För dig som inte vet så gick företaget vi hyrde vårt förra flak av i konkurs.

De är väl den update jag har för tillfället. Nu ska jag ut i solen å lira lite gitarr. Nån me ett bra låttips på nån låt jag ska lära mig?

Peace out

Kommentarer
Postat av: Linda Ekeman

Hej :D Vill du leka med mig på söndag ?

2009-04-04 @ 10:00:27
URL: http://liindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0