Happy birthday to you, you belong in the zoo, with the lions and the tigers and the monkeys like you!

JAG ÄLSKAR MITT LIV! Höll på å börja skratta på vägen hem bara för att jag va så glad. Första dagen man kan gå i t-shirt typ, nya kläder, kladdkaka på matten, studenthagen åker upp (!!!!) och man fyller år, hur mkt mer kan man önska sig? Och dagen är inte över än!
Jag har aldrig varit med om dåligt väder på min födelsedag, och så ej heller idag ;)

Igår satt jag och filosoferade över mitt liv som 18åring. Det har hänt så OTROLIGT mycket det senaste året. Jag har älskat och jag har hatat. Jag har förlorat vänner, men jag har vunnit nya. Jag har gått igenom bra tider och dåliga, och allt detta har gjort att jag är en helt annan person än jag var för ett år sedan. Personligen tycker jag om den jag är idag mer än den jag var för ett år sedan. Jag har gått igenom och lärt mig så mycket (inte i skolan kanske, hehe XD). Jag undrar vad det kommande året har att ge mig, om man ska tro Karolin så kommer jag iaf gifta mig med Jessica Alba... Man kan ju alltid hoppas ;)

Vad fick jag då? En kostym till studenten inkl. skor, en väst, ett par jeans (jättesköna å snygga), t-shirt, skjorta och så det viktigaste och det jag blev mest glad för: Årskort Norra Ståplats AIK! Åååååh va ja blev glad å ÅÅÅÅH VA JA ÄLSKAR GNAGET!

Nu ska jag prova kostymen ja fick! Puss å tack för alla gratulationer!

Dagens låt: Damien Rice - Cannonball

(tänkte försöka lära mig den på gitarr, kan bli tufft dock. Låter som flera gitarrer)

Kommentarer
Postat av: linn

älskar mitt liv oxå!! Så sjukt glad idag, det ska bli 18grader & solen skiner... underbart! Älskar låten förresten :)

2009-04-24 @ 08:26:23
Postat av: Alex

Jo, han har en väldigt speciell röst

2009-04-24 @ 12:50:19
URL: http://emerson.blogg.se/
Postat av: Joanna

jag hatar gnaget. men jag älskar mitt liv. och hammarby!

2009-05-01 @ 14:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0