Flaket fixat igen då :)

Yerre... Va inne i morse (kl 1, nyvaken) å skrev på för de nya flaket så nu slipper man det orosmolnet. Ska träffa Linda ikväll å köra filmkväll me godis (2.78 på Superstore!!!), men först ska jag in å få sprutor, men just nu känns alla anledningar att lämna huset som nåt positivt :D Älskar våren! Iaf tills jag börjar gå runt och vilja slita ut ögonen av allergi.

Va å såg Gnaget krossa Halmstad igår med 1-0, kunde varit mer men jag tippade 1-0 så jag e glad :D Känns som en riktigt bra inledning på säsongen å Mats Olsson som tippade Halmstad som 1a i år kan ju ta å lägga ner sin krönika. Hur kan man ha så fel som "expert"? :P Halmstad kommer typ åka ut asså. Mutumba lr vad nya snubben nu hette var riktigt bra också! kan bidra med det där lilla extra som behövs för guldet tror jag.

Nepp, nu måste jag in å droga mig lite på Sophiahemmet, toudeloou!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Ryktet går att jag ska joina er ikväll :D

Men jobbar till 9 - så ni kan ju komma förbi och slösa pengar på vårt billiga godis så drar vi iväg tsm?

2009-04-06 @ 16:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0