You gotta fight! For your right! To paaaaartyyy!

Idag har det hänt mycket, först lackade min programmeringslärare när jag kom en timme sent till lektionen för att jag varit på fysik-stugan och pluggat, även fast jag hade sagt till honom att jag skulle göra det, och han sa att han förstod det.

Sen drog jag till biblan med Marcus å 4 tjejer, vi skulle plugga fysik men de gick inte så bra ;) de gör verkligen aldrig de! Haha

Sen nu kl halv 5 var det den traditionsenliga biljettlöpningen! Den går till så att alla får vet NÄR biljetterna till matchen ska släppas, men inte VAR, så alla väntar där man tycker det är mest taktiskt att stå, och sen ropar dom ut i högtalarna var man kan köpa dom, och alla löper dit för att vara säkra på att få biljett. Men det är bara 3or som köpt supportertröja som får göra det.
Jag kunde iofs gå in genom en annan dörr till rummet där dom säljer biljetterna eftersom jag spelar i laget, men de va kul ändå :p
Känns väldigt verkligt nu när biljetterna släpps... Det är fan bara 3 dagar kvar nu, och jag har galet mkt i plugget! Vet inte hur jag ska hinna allt! :S

Hittade den här filmen på internet, sjukt cool! Han hade med andra låtar också... Lite för mkt fritid? :P

Love is Gone - Animated Christmas Lights from LiquidRetro on Vimeo.

Kommentarer
Postat av: Linda Ekeman

hahaha , palla - alltså videon =P - Lycketill med matchen , det kommer säkert gå as bra!!

2008-12-10 @ 19:07:53
URL: http://liindaa.blogg.se/
Postat av: Linda Ekeman

p.s jag antar att det är du "alex" som har kommenterat min blogg , blev lite osäker när jag inte såg din blogg adress =D D.s

2008-12-10 @ 19:10:05
URL: http://liindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0