Mattemattematte matchmatchmatch

Har pluggat matte hela förmiddan, skulle till kiropraktorn å få min rygg knäckt egentligen imorse, men jag avbokade de så jag skulle få lite mer pluggtid. Nästan klar nu! 2 sidor kvar, sen kan jag börja repetera.

Imorn är den stora matchen, och jag är inte nervös alls för den, jag är nog mer nervös över att jag inte riktigt fattat att matchen faktiskt är imorn, och att jag kommer få värsta chocken när jag springer in på plan XD

Det ska hur som helt bli helt galet kul, jag tror på oss, för jag vet hur bra vi är. Det är ju inte många utanför laget som tror på oss, och det gör ju att vi inte har någon som helst press på oss. Vi kan förlora och ingen skulle ha något emot oss. Men NÄR vi vinner så kommer euforin vara total. Vi kommer vara hjältar. Det är där jag vill vara om ca 25 timmar.
G-sätra däremot har ju all press på sig, dom förväntas vinna. Om dom förlorar eller t.om. spelar jämt med oss blir det lynchning, det kan bli avgörande.
Sen har vi det klassiska scenariot att dom underskattar oss.

Hur som helst ska det bli otroligt kul imorn, can't wait!

Dagens låt: Johnossi - 18 Karat Gold


Go Hooligans!
Go D-squad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0