HJul? Vadå hjul?

Nån annan som tycker att det inte känns alls som att det är jul om en vecka? Don't get me wrong, detta är nog det mest efterlängtade lovet någonsin, men fan... De e ju typ höst ute å visst, huset i allmänhet e ju pyntat, men jag e bara på mitt rum å de ser likadant ut som vanligt... Å på morgnarna e jag alldeles för trött för att ens märka om någon målat väggarna rosa XD

En sak e ju positiv me att de inte e nån snö iaf, å de e ju att om tomten landar me sin släde så måste de ju bli någon slags märken om de inte finns någon snö som han kan landa på där spåren kan snöa igen... Vi kanske löser ett av livets stora gåtor detta år! Var kommer dessa paket ifrån!?

Nu e Linn på väg över hit, vi ska hänga lite, ska bli najs. Va ett tag sen vi bara hängde, först hade hon massa plugg å sen hade jag massa plugg å sen har hon ju träffat en liten pojke så de har inte riktigt blivit av ;)

Hoppas hon kommer snart, för jag vill ha bulle, å jag kan ju inte ta innan hon kommer hit :P

Dagens låt: Steve Miller Band - The Joker


Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Liinn

Du e såå himla sööt! :D

2008-12-18 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0