Gott nytt!

Kom hem igårkväll, å va så SJUKT trött. Hur kan man bli helt utmattad av att sitta på ett tåg i 7 timmar? Kan man ha så tråkigt att man blir utmattad? :S
Hur som helst. Den som uppfinner en teleportör är min idol!

Åre va nice, va rätt kallt men de e ju inte varmare här hemma om man säger så... Lägger upp lite bilder senare, pallar inte nu. <3 min kamera

Enligt en rysk forskare kommer USA att genom ett inbördeskrig att splittras år 2010. Så här kommer det se ut.

Jag har bara en fråga... Hur fan skulle ett "land" i nordamerika få ingå i EUROPEISKA Unionen!? Ryssar asså...
Hela historien: http://online.wsj.com/article/SB123051100709638419.html


Dagens låt: Coldplay - Viva la vida  (mest för att jag haft den konstant på hjärnan de senaste 2 dagarna)



Nu ska jag hoppa in i duschen å fixa mig för ikväll. Ska förkröka me grabbarna hemma hos Tim, sen ska vi dra ut. Får se vad vi hittar!

Jag svär! Nästa person som spelar Womanizer av Brittan för mig slår jag in framtänderna på. Sämsta som hänt musiken sen My Hump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0