GOD JUL!

Morgonen började med att jag var supertrött, och på något sätt så gör hela familjen jättemycket ljud, vilket bara gör allt värre. Julro, snälla? :P Men vem kan klaga när man fått julklappar!?

Jag fick en mössa, ett par handskar, 2000:- i bidrag för att åka till pappa och en digitalkamera. Jag brukar alltid önska mig en kamera bara för att fylla ut listan, men brukar aldrig vänta mig att få en eftersom dom är rätt dyra och så. Men nu fick jag en! Sjukt nice! Då blir de kanske lite mer personliga bilder på bloggen också! :D

Dagens fråga är: Vad har du och din familj för traditioner på julafton?
När jag var mindre brukade vi alltid fira med hela familjen på mammas sida hemma hos mormor och morfar, men det gör vi inte längre. Nu har vi istället julklappsutdelning med familjen på morgonen, och sen blir det lite olika ställen varje år. I år bär det av till min morbror Göran.

Hoppas du har en underbar jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0