Åre

Imorn bär det av till Åre i 3 dagar. Är inte överdrivet taggad för jag börjar känna mig ganska förkyld, och jag pallar inte vara uppe i Åre och bara sitta inne.

Idag har jag varit inne och kollat på rean, ville hitta en tröja jag kan ha till t-shirts, helst en sån Fred Perry-tröja som blev stulen, men dom var inte på rea och jag har inte råd att köpa en tröja för 800:- just nu... Mamma köpte iaf en t-shirt till mig, så något fick jag med mig hem.

Lite skakig bild men whatever :P

Dagens låt: Evanescence - Bring Me to Life


Nu måste jag göra om filmer till mp4-format så jag kan kolla på dom upp å ner från Åre.

Nån som ska göra något kul på nyår!?

Puss

Kommentarer
Postat av: Linn

saknar dej.

Kan vi vara hos dej på nyår? hmm, hur hade du tänkt? LINN

2008-12-30 @ 14:24:12
URL: http://liinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0