Alex goes emo

Okej, tog väl i lite väl mycket när jag tog bort bloggen, hade fått ett meddelande som jag inte uppskattade och som fick mig att ifrågasätta varför jag lät alla läsa min blogg, utan att veta vilka dom är. Om du läser det här är du därför troligen snäll nog att få läsa om mitt liv ;)
Jag kan på det sättet säkert vädra min hjärna utan att behöva tänka på allt för mycket vad jag skriver.

Denna vecka kommer utan tvekan att vara den viktigaste, och samtidigt mest slitsamma vecka jag varit med om. Det börjar med Fysikprov på torsdag, och om jag skulle sätta ett MVG på det skulle det vara så OTROLIGT skönt, bra för mina betyg och det skulle få upp mit självförtroende lite, börjar få känslan att jag tappar skolan, vet inte om jag kan prestera längre. Måste däremot plugga som en tok, och allt är inte superlätt om man säger så.
Svårare ändå är matten, där har jag ca 10 sidor med tal kvar att göra innan jag ens kan börja repetera, och det provet är på tisdag nästa vecka.
Som om inte detta var nog är den stora matchen, Hersby - Gångsätra, på Lördag och uppladningen och nervositeten kommer kräva mycket kraft.

Nu ska jag titta på ett avsnitt av Fringe för att varva ner och tänka på något annat en stund, blev senare än jag tänkt ikväll, men jag har planerat veckan timme för timme fram tills onsdag nu.

Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: amanda

Jajajaja XD äntligen fick du vettet tillbaka

2008-12-08 @ 17:46:14
Postat av: liinn

bra me dej tillbaka, så man kan hålla koll på dej ;) FÖRESTEN jag fick min tröjja, (hersby-suport) idag hihi.. najs! love

2008-12-08 @ 22:15:33
URL: http://liinnen.blogg.se/
Postat av: Linda Ekeman

Underbart att du bloggar igen :D har saknat din blogg =)

2008-12-09 @ 21:27:23
URL: http://liindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0